Som beskrevet i forretningsbetingelserne har du altid 90 dages returret, når du handler på hyggeonkel.dk.
Vi anbefaler kraftigt, at plomberingen / folien omkring produkterne er intakt, og varerne fremstår som nye. Sørg for at pakke returvarerne forsvarligt ind. Transportørerne har somme tider en kedelig tendens til at kaste med pakkerne.
Skal der andet med i kassen?
Nede i kassen skal vi bede dig lægge denne formular i udfyldt stand. Den indeholder alle de oplysninger vi skal bruge.
Har du ikke en printer, er det helt fint at skrive oplysningerne på en seddel og lægge i kassen sammen med varerne.
Hvad med returfragt?
Returfragten betaler du selv, da det er dig, der ophæver købsaftalen.
Er der tale om en reklamation, skal vi altid kontaktes, inden du sender noget retur. Se info ang. reklamationer nederst.
Du er velkommen til at bruge den fragtleverandør, du ønsker.
Dog anbefaler vi ikke at du bruger DAO, da de ikke leverer til erhvervsadresser eller kan finde på at levere på adressen uden der er nogen til at modtage. Dette vil være dit ansvar.
Du kan evt. vælge at købe en GLS-returlabel via vores samarbejdspartner her. Den koster 49,- kr. uanset, hvor stor din returpakke måtte være.
Hvor skal jeg sende pakken hen?
Returadressen er:
Hyggeonkel
c/o LM Lagerhotel
Erhvervsparken 3
9632 Møldrup
Vi skal bede dig sende direkte til adressen. Pakker sendt til pakkeshops mv. bliver ikke afhentet. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at aflevere den (i den sorte hyndeboks i carporten) på kontoradressen i Viborg (Overgårdsvej 4, 8800 Viborg). På den måde sparer du portoen.
Desværre har vi intet lager på adressen, så hvis du ønsker at købe nogle andre spil for pengene, så skal du lægge det som en ny ordre på hjemmesiden og have det sendt.
Hvor mange penge får jeg så retur?
Eksempel 1)
Du har lavet en ordre på et spil til 199,- og betalt kr. 39,- i fragt for levering.
Du sender spillet retur og får 238,- tilbage, når vi modtager pakken.
Eksempel 2)
Du har lavet en ordre på 3 spil til 459,- i alt og betalt kr. 39,- i fragt for levering.
Du sender 1 spil til 199,- retur og får 199,- tilbage, når vi modtager pakken. Her får du ikke de 39 kr. tilbage i fragt, fordi du beholder nogle af varerne.
Hvornår kommer pengene igen?
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen.
I praksis går der 2-3 hverdage (i travle perioder op mod en uge), til vi tilbagefører pengene enten til det betalingskort, der oprindeligt betalte for ordren eller ved at udstede et gavekort til dig.
Afhængigt af din betalingsmetode går der derudover nogle dage, inden pengene er retur. Dankort går hurtigst, mens f.eks. MasterCard plejer at være noget langsommere (afhængigt af din aftale med dem, kan der gå op til 1 måned).
Jeg vil bare gerne bytte til noget andet!
Vi har ikke mulighed for at bytte dine returnerede spil til nogle andre. Du skal lægge en ny ordre, hvis du vil have nogle andre varer i stedet for dem, du sender retur.
Reklamation?
Hvis du ønsker at returnere, fordi produktet er fejlbehæftet eller andet, så skal vi i stedet bede dig kontakte os på info@hyggeonkel.dk for nærmere aftale.
Vi anbefaler kraftigt, at plomberingen / folien omkring produkterne er intakt, og varerne fremstår som nye. Sørg for at pakke returvarerne forsvarligt ind. Transportørerne har somme tider en kedelig tendens til at kaste med pakkerne.
Skal der andet med i kassen?
Nede i kassen skal vi bede dig lægge denne formular i udfyldt stand. Den indeholder alle de oplysninger vi skal bruge.
Har du ikke en printer, er det helt fint at skrive oplysningerne på en seddel og lægge i kassen sammen med varerne.
Hvad med returfragt?
Returfragten betaler du selv, da det er dig, der ophæver købsaftalen.
Er der tale om en reklamation, skal vi altid kontaktes, inden du sender noget retur. Se info ang. reklamationer nederst.
Du er velkommen til at bruge den fragtleverandør, du ønsker.
Dog anbefaler vi ikke at du bruger DAO, da de ikke leverer til erhvervsadresser eller kan finde på at levere på adressen uden der er nogen til at modtage. Dette vil være dit ansvar.
Du kan evt. vælge at købe en GLS-returlabel via vores samarbejdspartner her. Den koster 49,- kr. uanset, hvor stor din returpakke måtte være.
Hvor skal jeg sende pakken hen?
Returadressen er:
Hyggeonkel
c/o LM Lagerhotel
Erhvervsparken 3
9632 Møldrup
Vi skal bede dig sende direkte til adressen. Pakker sendt til pakkeshops mv. bliver ikke afhentet. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at aflevere den (i den sorte hyndeboks i carporten) på kontoradressen i Viborg (Overgårdsvej 4, 8800 Viborg). På den måde sparer du portoen.
Desværre har vi intet lager på adressen, så hvis du ønsker at købe nogle andre spil for pengene, så skal du lægge det som en ny ordre på hjemmesiden og have det sendt.
Hvor mange penge får jeg så retur?
Eksempel 1)
Du har lavet en ordre på et spil til 199,- og betalt kr. 39,- i fragt for levering.
Du sender spillet retur og får 238,- tilbage, når vi modtager pakken.
Eksempel 2)
Du har lavet en ordre på 3 spil til 459,- i alt og betalt kr. 39,- i fragt for levering.
Du sender 1 spil til 199,- retur og får 199,- tilbage, når vi modtager pakken. Her får du ikke de 39 kr. tilbage i fragt, fordi du beholder nogle af varerne.
Hvornår kommer pengene igen?
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen.
I praksis går der 2-3 hverdage (i travle perioder op mod en uge), til vi tilbagefører pengene enten til det betalingskort, der oprindeligt betalte for ordren eller ved at udstede et gavekort til dig.
Afhængigt af din betalingsmetode går der derudover nogle dage, inden pengene er retur. Dankort går hurtigst, mens f.eks. MasterCard plejer at være noget langsommere (afhængigt af din aftale med dem, kan der gå op til 1 måned).
Jeg vil bare gerne bytte til noget andet!
Vi har ikke mulighed for at bytte dine returnerede spil til nogle andre. Du skal lægge en ny ordre, hvis du vil have nogle andre varer i stedet for dem, du sender retur.
Reklamation?
Hvis du ønsker at returnere, fordi produktet er fejlbehæftet eller andet, så skal vi i stedet bede dig kontakte os på info@hyggeonkel.dk for nærmere aftale.